Levegő párásítás üzletekben
Az értékesítési terek és üzletek egyre inkább élményvilágokká változnak. A kiegészítő levegő párásítással a helyiség klímája érezhető hozzáadott értéket jelent az ügyfelek és munkavállalók számára: Több frissesség, több egészség, és számos termék esetében védelem a száraz levegő negatív hatásaival szemben.
Minden nedvességet leadó vagy felvevő termék esetében fontos szerepet játszik az értékesítési tér optimális levegő páratartalma a lehető legjobb minőség biztosítása során. A levegő párásítás például hangszerek, bútorok, nyomdatermékek/képek, nagyértékű élelmiszerek/élvezeti cikkek vagy elektronikai termékek esetén ajánlott (lásd elektrosztatika). A direkt helyiség párásítás kisebb értékesítési terekbe is könnyen, utólagosan beépíthető.
Az elektrosztatikus feltöltődés következtében átélt kis áramütés nem csak a vásárlók és a munkatársak számára lehet kellemetlen. Az elektrosztatika kihatással lehet a termékek tulajdonságaira is: Levegő párásítással nem rendelkező értékesítési terekben negatív következményként jelentkeznek különböző károk, a nemkívánatos egymáshoz tapadás és a felületek fokozott porvonzása.
A kiegészítő levegő párásítás frissíti a levegőt, vitalizál és kellemes klímát teremt, amelyet a vevők is érzékelnek, és pozitívan stimulálja őket. Ezen felül az optimális levegő páratartalom védi a munkavállalók egészségét a légúti megbetegedésektől és a beszédhang zavaraitól.
"DRAABE Systeme sind gut für unsere Gitarren und unsere Mitarbeiter."